Νέος σε αυτό το χόμπι

νέοι φίλοι μας ελάτε εδώ να συστηθούμε
Άβαταρ μέλους
tsavdas
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί Φεβ 02, 2021 9:02 pm

Νέος σε αυτό το χόμπι

Δημοσίευση από tsavdas »

Γεια σας ομάδα με λένε Γρηγόρη !!! Ειμαι εντελώς καινούργιος στο χώρο του πούρου και μετά από ψάξιμο online βρέθηκα εδώ μαζί σας. Διαβασα αρκετά θέματα στο forum και με βοήθησαν να ξεκινήσω δειλά δειλά. Εκανα παραγγελία ήδη κάποια πούρα από τα Top 10 που κάνατε ψηφοφορία όπως PARTAGAS - Serie D No4, MONTECRISTO - Petit Tubos, ROMEO y JULIETA - Cazadores, PARTAGAS - Habaneros, στο σύνολο καμια 10αρια. Εχω πάρει ένα βάζο 2 λιτρών με ενα Boveda 69% (μέχρι χθες αν μου έλεγες Boveda θα νόμιζα οτι είναι μάρκα σφουγγαρίστρας :lol: :roll: ) και ξεκινάω με αυτά σιγά σιγά την συλογή μου στο κόσμο των πούρων. Είμαι εντελώς άσχετως με το άθλημα οπότε δεν ξέρω αν έκανα καλά που πηρα αυτα για αρχή. Αν μπορούσατε να μου προτείνεται γενικά οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει εναν nοuba σαν εμένα θα το εκτιμούσα. Ετσι και αλλίως πιο πολύ για την γνωριμία έκανα αυτό το θέμα. Χάρηκα που έγινα μέλους του forum σας !! Καλές απολαύσεις :D :D
Άβαταρ μέλους
Mixalis81
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 7:53 am

Re: Νεος σε αυτό το χόμπι

Δημοσίευση από Mixalis81 »

Γεια σου Γρηγόρη και καλώς όρισες!

Επραξες σοφά και ξεκίνησες με ένα βάζο που θα σου επιτρέψει να αποθηκεύσεις για αρχή καμία 20αρια πούρα και στη συνέχεια αν αυξηθεί το στοκ σου πράττεις ανάλογα!

Φαντάζομαι και συ όπως όλοι μας όταν ξεκινήσαμε να καπνίζουμε λίγο πιο συστηματικά πούρα, θέλεις να δοκιμάσεις όσα περισσότερα, για να κατασταλάξεις σε γεύσεις και φορμάτ που σου αρέσουν....Οπότε καπνίζεις, δοκιμάζεις, κρατάς σημειώσεις (αν αυτό σε διευκολύνει).
Φυσικά μπορείς να συμμετέχεις στο πούρο του μήνα που καπνίζουμε, καταγράφοντας ο καθένας τις εντυπώσεις του... Το πούρο γι αυτόν τον μήνα είναι το Partagas Mille Fleur όπως θα δεις και παρακάτω:
viewtopic.php?f=192&t=1717
These users thanked the author Mixalis81 for the post:
Junior