Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

καπνίζουμε όλοι το ίδιο πούρο, το συζητάμε, γράφουμε την άποψη μας & βαθμολογούμε
Απάντηση

Αν το QF ήταν αοιδός σε ποια κατηγορία θα βάζατε τη φωνή του:

Το δημοψήφισμα λήγει την Τετ Οκτ 01, 2025 6:07 am

Κακοφωνίξ
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Φάλτσαρε στις ψιλές
3
27%
Κρατούσε σωστά το ίσο
3
27%
Μέτζο Σοπράνο
5
45%
Πριμαντόνα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αηδόνι
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων: 11
Άβαταρ μέλους
alexandros
Founding Fathers
Δημοσιεύσεις: 3052
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2018 4:31 pm

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από alexandros »

κοιτα να δεις που παρολη την γκρινια σου σου εκατσε καλο ... :lol: :lol:
ινδιανες και τρινι ξεχασε τα
οὔτε γὰρ ἄρχειν οὔτε ἄρχεσθαι ἐθέλω
Άβαταρ μέλους
alexandros
Founding Fathers
Δημοσιεύσεις: 3052
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2018 4:31 pm

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από alexandros »

SPM OCT 24
Εντάξει η αγάπη μου για τις φαβοριτες είναι γνωστή...
Δεν τις πλησιάζω και όλα πάνε καλά.
Για το μαςς αγόρασα 2 όπως κάνω πάντα
Η δοκιμή έγινε με τα πρώτα τσιπουρομεζεδάκια μιας Κυριακής.
Πιπέρια, ξύλα, λίγο δέρμα άντε και λίγο καφεδάκι και μπόλικη μουρμούρα από μεριά μου.
Ναι είχε πιο γεμάτο σώμα από jlp αλλά στην μεταξύ τους μάχη έχασε από την στιγμή που βαρεσε το καμπανάκι ...
Δεν κλωτσαγε, δεν πικριζε αλλά δεν έλεγε και πολλά ...
2/6 από εμένα

Εικόνα
These users thanked the author alexandros for the post:
Τάκης
οὔτε γὰρ ἄρχειν οὔτε ἄρχεσθαι ἐθέλω
Rigelianos
Δημοσιεύσεις: 658
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 8:07 am

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από Rigelianos »

Καλησπέρα, έκαψα 2, ένα πρωί και ένα βράδυ.
Δεν μου άρεσε γενικά, έχω τα κολλήματά μου με τα δαχτυλίδια και με χαλάει πολύ το συγκεκριμένο, ούτε το tubo μου αρέσει.
Μετά το πρώτο, δεν ήθελα δεύτερο, αλλά το έκανα.
Πολλά χόρτα, κήποι μέτριοι, δέντρα, για κάποιον λόγο μου θύμισε non όσο κανένα άλλο κουβανέζικο so far.
Οφείλω να παραδεχτώ την καλή καύση και το τράβηγμα.
2 στα 6 και από μένα.
These users thanked the author Rigelianos for the post:
Τάκης
Άβαταρ μέλους
jgeorgost
Δημοσιεύσεις: 1604
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2021 10:44 pm

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από jgeorgost »

suleygiannis έγραψε:
Παρ Σεπ 26, 2025 1:02 pm
ΥΓ: τα κουβανέζικα στα μαγαζιά είναι ελάχιστα και έχουν μπει όλα σε μαςς πλην κοϊβα και τρινιδαδ. Οπότε ή νον ή μία από αυτές τις μπράντες γιια το επόμενο 8-)
Βλέπω τις ινδιάνικες λιμιτάδες '21 σε πληθώρα (ή για να είμαστε ειλικρινείς απούλητες) βάλε αυτές να μας στείλεις αδιάβαστους με τα 368,5 :lol:
"Any cigar smoker is friend, because I know how he feels."
Alfred de Musset
Άβαταρ μέλους
Junior
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 01, 2018 11:21 am

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από Junior »

Το προηγούμενο ΣΚ έκαψα ένα tubos από 15αδα με κωδικό ΒEU AGO ‘20. Όσα έχω κάνει βγήκαν πολύ καλά πούρα. Ταυτόχρονα κάνω ένα διάλειμμα από την κατασκευή,

Εικόνα

κόβω κι ανάβω στο λεπτό. Λίγο τρίμματα στη γλώσσα, φτου & φτου τα ξεφορτώνομαι και με κερνάει μια άγλυκη κρέμα και κέδρο. Πιο κάτω το γυρνάει σε καφέ και μπόλικο κέδρο. Ξηρούς καρπούς και μαρμελάδα. Όλο κάπου προσπαθεί να με κεράσει σοκολάτα αλλά χάνεται μες τα ξύλα.
Εδώ και μια instagramiki φωτό με την νέα πουροθήκη

Εικόνα

Προς το τέλος αρκετά μπαχαρικά και μια στιφάδα από τσάι. Δεν ήταν άσχημο αλλά δεν ήταν και τέλειο. Ήταν μια ευχάριστη ξεγνοιασιά με την μέρα.
Βαθμολογία 4+\6
These users thanked the author Junior for the post (total 2):
Τάκηςjgeorgost
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post:
sigaras
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
sigaras
Δημοσιεύσεις: 1206
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2018 9:30 am

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από sigaras »

Θα ψηφίσω κι εγώ με βάση το στικ που έκανα. Είχα βάλει βαθμολογία ανάμεσα σε 2 και 3, οπότε με -πολύ μεγάλη γενναιοδωρία - θα βάλω 3 υπέρ του μαθητή.
Καλή βδομάδα παίδες!
These users thanked the author sigaras for the post:
Τάκης
" κι έγιναν τα πάθη μας καπνός..."
Άβαταρ μέλους
lefteris c
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 10:17 pm

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από lefteris c »

Καλησπέρα σας
κι εγώ 2 αγόρασα και 2 έκαψα
χρόνια αρκετά έχω να το καπνίσω, ίσως και πάνω από 9
δε χρειάζεται επεξήγηση... καταλαβαίνετε
όμως κάτι παραπάνω μου είπαν τώρα αυτά τα δύο από κει που τα είχα κατατάξει τότε,
φρέσκα ήταν ATL MAR 25 αλλά στη καύση τους δε φάνηκε
καλό ήταν το τράβηγμά τους και στα δύο,
η καύση στο πρώτο 10 μέρες πριν είχε θέματα... πήγαινε με τις "μπάντες" μονόπλευρα και κατ εξακολούθηση

Αν και ξανθούλικο όμορφο δε το λες (εδώ το δεύτερο το χθεσινό)
Εικόνα

μοσχομύριζε στο πόδι - σώμα αλλά μέχρι εκεί
μες τη καύση ένιωσα ξερά χόρτα, απαλές κρέμες, γλυκά ξύλα, βότανα,
λίγο δερματάκι, μπαχάρια και λίγο από κανέλα,
πιπέρι μαύρο αλλά και δυο τρεις δόσεις μαύρης σοκολάτας
στο τελευταίο τρίτο μου κατέβασε λίγο επίπεδο με γη - χώμα (τίλα), περισσότερα άγρια πιπέρια, αλλά και ξυλεία

πέριξ του 3/6 κινήθηκαν και τα δύο
Κρατούσε σωστά το ίσο

Εικόνα
Εικόνα
These users thanked the author lefteris c for the post (total 2):
Τάκηςsigaras
Το πούρο είναι σαν μια σεμνή ερωμένη - κρύπτη που προσφέρει απλόχερα τον έρωτά της σ' αυτούς που την ανακαλύπτουν
Άβαταρ μέλους
jgeorgost
Δημοσιεύσεις: 1604
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2021 10:44 pm

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από jgeorgost »

Δεν κατάφερα να κάψω δεύτερο οπότε θα ψηφίσω στο παρα ένα!

Μετζο σοπράνο!
These users thanked the author jgeorgost for the post:
Τάκης
"Any cigar smoker is friend, because I know how he feels."
Alfred de Musset
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.136 Σεπτέμβριος 2025 - Quintero Favoritos

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

φίλοι μου αυτοί είναι οι τίτλοι τέλους για το 136ο Mass που μας αποχαιρέτησε μαζί με το καλοκαίρι
για τριάντα μέρες φάγαμε ψωμί κι αλάτι με την Concha των αξιότιμων Αφών Κιντέρο
επιχειρώντας να τετραγωνίσουμε τον κύκλο των κουβανέζικων Tripa Corta

για τις ανάγκες του Mass κάηκαν είκοσι παρά μία φαβορίτες
με εντυπώσεις που κυμάνθηκαν από ελαφρύ φαλτσάρισμα κι έφτασαν μέχρι και λαρύγγι πριμαντόνας
φυσικό κι επόμενο και διόλου παράδοξο για ένα πούρο με κοντή γέμιση σταθερό στην αστάθεια του
που κακά τα ψέματα κουβαλάει κι ένα αρνητικό φορτίο προκατάληψης

οι τάσεις που κατέγραψε ο βαθμολογικός πίνακας δείχνουν μια σοβαρή υπεροχή του 4/6 "mezzo soprano"
που σημαίνει πως το πούρο συγκέντρωσε θετικές απόψεις σε ποσοστό 45%, ενώ από 27% μοιράστηκαν τα 3/6 και 2/6

σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή
These users thanked the author Τάκης for the post (total 4):
Epicure VRigelianossigarasjgeorgost
papa was a rolling stone...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Mass Tasting-Το Πούρο του Μήνα”