Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

καπνίζουμε όλοι το ίδιο πούρο, το συζητάμε, γράφουμε την άποψη μας & βαθμολογούμε

Βαθμολογία κατ ‘ύψος

Το δημοψήφισμα λήγει την Δευ Ιουν 01, 2026 12:15 pm

6) Όλυμπος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
5) Παρνασσός
4
44%
4) Ταΰγετος
5
56%
3) Βελούχι
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
2) Φαλακρό
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
1) Παναιτωλικό
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων: 9
Άβαταρ μέλους
suleygiannis
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2773
Εγγραφή: Τρί Φεβ 06, 2018 7:28 pm

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από suleygiannis »

Όπως έχω δηλώσει και παλαιότερα συγκεντρώνοντας τη μήνιν των ακροατών, πρόκειται για το χειρότερο Bolivar.
Χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι είναι κακό πούρο.
Έκανα ένα πρόσφατα από τις τελευταίες παρτίδες που ήρθαν χωρίς να έχω ιδέα για το μαςς και δεν το φωτογράφισα. Ήταν ένα καλό πούρο που είχε από την αρχή μέχρι το τέλος ξηρούς καρπούς με σώμα μεσαίας έντασης. Θα καπνίσω και ένα από δική μου κούτα
These users thanked the author suleygiannis for the post:
jgeorgost
Ρε μαν ρε μπρο
Άβαταρ μέλους
Epicure V
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2021 7:24 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Epicure V »

Εικόνα

Ρόαγιαλ Κορώνα αγορασμένη σε κάποια από τις προηγούμενες αφίξεις της στα ελληνικά ράφια με κωδικό ORB MAY 23, που σημαίνει πως έκλεισε την πρώτη τριετία. Το box-pressed του dress παρόλα ταύτα είναι ιδιαίτερα εμφανές σαν να βγήκε μόλις απ’ το κουτί.
Ξεκίνησε με γη, μπαχαροπίπερα και κακάο που γύρισε σε μαύρη σοκολάτα, κι έμεινε εκεί σχεδόν μέχρι τη μέση. Και κει που νόμισα πως αυτό ήταν όλο, άρχισε να αποκτά ενδιαφέρον με νότες από μελόψωμο, βύνη, αλατισμένη καραμέλα και καρυδόψιχα. Ψιλοακούστηκε και μια νότα από πορτοκαλόφλουδα και κάτι ανθώδες με ιδιαίτερο άρωμα σαν γιασεμί.
Κι ενώ έδειξε πως το ‘χει, στο τελευταίο μέρος κλείστηκε πάλι στον εαυτό της τελειώνοντας με ξυλοπίπερα και βαριά δέρματα.
Μπορεί να την πέτυχα πάνω που άρχισε να δένει χαρακτήρα, μπορεί και να έμενε για πάντα εκεί μετέωρη μεταξύ του απλά καλού και ενός master performance, όπως τόσες και τόσες BRC που κάπνισα στο παρελθόν και που τελικά δεν είδαν ποτέ τη γη της επαγγελίας.
Θα μείνω σ’ αυτό το στικ και θα βαθμολογήσω με Ταΰγετο 4/6.
These users thanked the author Epicure V for the post:
Τάκης
in vino veritas
Άβαταρ μέλους
Junior
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 01, 2018 11:21 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Junior »

Η εβδομάδα έκλεισε έχοντας καεί έως τώρα 6 πούρα, άνω του μετρίου σε κριτικές. Ο καιρός φτιάχνει και μεταφερόμαστε απο τα σαλόνια στα μπαλόνια. Συνεχίζουμε δυναμικά όπως ο General B.
These users thanked the author Junior for the post:
jgeorgost
Rigelianos
Δημοσιεύσεις: 658
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 8:07 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Rigelianos »

Εικόνα
These users thanked the author Rigelianos for the post (total 2):
Epicure VΤάκης
Rigelianos
Δημοσιεύσεις: 658
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 8:07 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Rigelianos »

Epicure V έγραψε:
Κυρ Μάιος 10, 2026 9:43 am
Εικόνα

Ρόαγιαλ Κορώνα αγορασμένη σε κάποια από τις προηγούμενες αφίξεις της στα ελληνικά ράφια με κωδικό ORB MAY 23, που σημαίνει πως έκλεισε την πρώτη τριετία. Το box-pressed του dress παρόλα ταύτα είναι ιδιαίτερα εμφανές σαν να βγήκε μόλις απ’ το κουτί.
Ξεκίνησε με γη, μπαχαροπίπερα και κακάο που γύρισε σε μαύρη σοκολάτα, κι έμεινε εκεί σχεδόν μέχρι τη μέση. Και κει που νόμισα πως αυτό ήταν όλο, άρχισε να αποκτά ενδιαφέρον με νότες από μελόψωμο, βύνη, αλατισμένη καραμέλα και καρυδόψιχα. Ψιλοακούστηκε και μια νότα από πορτοκαλόφλουδα και κάτι ανθώδες με ιδιαίτερο άρωμα σαν γιασεμί.
Κι ενώ έδειξε πως το ‘χει, στο τελευταίο μέρος κλείστηκε πάλι στον εαυτό της τελειώνοντας με ξυλοπίπερα και βαριά δέρματα.
Μπορεί να την πέτυχα πάνω που άρχισε να δένει χαρακτήρα, μπορεί και να έμενε για πάντα εκεί μετέωρη μεταξύ του απλά καλού και ενός master performance, όπως τόσες και τόσες BRC που κάπνισα στο παρελθόν και που τελικά δεν είδαν ποτέ τη γη της επαγγελίας.
Θα μείνω σ’ αυτό το στικ και θα βαθμολογήσω με Ταΰγετο 4/6.

Εικόνα
These users thanked the author Rigelianos for the post (total 3):
Epicure VjgeorgostΤάκης
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

OEG SEP 25 (Felina No.2/Holguin Province)

προμήθεια από μαγαζί του κέντρου μόλις ανακοινώθηκε το mass
μετά από την απαραίτητη καραντίνα υγρασίας ήρθε η ώρα του να καεί
το σώμα μυρίζει pure tobacco δίχως να ξεχωρίζει κάποια αρωματική ταυτότητα
οι κρύες συνδυάζουν την πλούσια γήινη γεύση του καβουρδισμένου φουντουκιού με την απαλή γλυκύτητα της σοκολάτας

μετά το πυρ οι πρώτες τζούρες έχουν αξιοσημείωτη ηπιότητα με νότες από βότανα, κακάο σκόνη και μοσχοκάρυδο
μετά από μερικά puffs στο πλάνο μπαίνει και η πραλίνα, ενώ συνυπάρχουν και εσπεριδοειδείς νύξεις
κάπου στη μέση η RC γίνεται πιο γήινη με μπολιβαρόξυλα και μπαχάρια ανακατεμένα με μια έξοχη βανίλια
που είναι εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς τη νεότητα του πούρου

βάζω δεύτερο σκωτσέζο και προχωράω στο παρακάτω, με το ρομπούστο να παίρνει για λίγο μια ποώδη στροφή
λίγο μετά το γυρίζει πρώτα σ’ ένα φρουτώδες ιντερμέδιο, και μετά σ’ ένα γλυκό με μπισκότο και ζάχαρη άχνη
με ξηροκάρπια και δέρματα να το συνοδεύουν στην έξοδο σε ένα εξαιρετικό last dance

αξιομνημόνευτα, απρόσμενα (;) και συγκινητικά (!) καλό, καπνίστηκε μέχρι τελευταίας ρανίδας
θα του βάλω 5/6 και θα κάνω σίγουρα κι ένα τουμπάτο κάμποσο πιο παλιό…

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 2):
jgeorgostEpicure V
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
suleygiannis
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2773
Εγγραφή: Τρί Φεβ 06, 2018 7:28 pm

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από suleygiannis »

Έχω μία δεκάρα τουμπάτη με αυτόν τον κωδικό και έχω χρόνια να την ακουμπήσω
Εικόνα
Όταν ανοίγω το τούμπο τα αρώματα είναι μαγικά και μεθυστικά. Το ίδιο και το κρύο τράβηγμα έχει κρέμες με κόκκινα φρούτα και σοκολάτες.
Εικόνα
Όμως οι γεύσεις του πούρου δεν έχουν καμία σχέση με τα κρύα αρώματα.
Μέταλλα, γη, δέρματα, ξύλα και νότες μαύρης σοκολάτας στο τελευταίο τρίτο. Σώμα και ένταση στο φουλ, τράβηγμα και καύση τέλεια.
Το πούρο ήταν παντελώς διαφορετικό από το φρέσκο που κάπνισα. Τόσο σε γεύσεις όσο και σε σώμα και εντάσεις. Το εξάχρονο πούρο που κάπνισα χτες ήταν απείρως πιο δυνατό.
ήταν ένα καλό πούρο αλλά μέχρι εκεί.
δεν νομίζω ότι μπορώ να βάλω 5/6 οπότε θα βάλω 4/6
These users thanked the author suleygiannis for the post (total 2):
jgeorgostΤάκης
Ρε μαν ρε μπρο
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Τάκης »

εχω βάλει στο πρόγραμμα να φουμάρω ένα tubo από παραπλήσιο κωδικό με τον δικό σου Γιάννη (TUA MAR 20)
προς το παρόν, η φρεσκαδούρα που κάπνισα (OEG SEP 25), ήταν σε γενικές γραμμές ένα ήπιο, ντελικάτο, και πολύ αρωματικό πούρο
θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν και το δικό μου αλουμίνιο (ίδιο εργοστάσιο-2 μήνες μετά) κρύβει αντίστοιχο powerhouse σε σχέση με το νεοσσό
These users thanked the author Τάκης for the post (total 3):
jgeorgostEpicure Vsuleygiannis
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Junior
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 01, 2018 11:21 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Junior »

Ο μήνας μέσιασε κι ελπίζω όλοι να έχετε προμηθευτεί το πούρο του mass. Εν αντιθέσει του el rey del mundo choix supreme που εξαφανίστηκε αυθημερόν κι ευτυχώς πρόλαβα να προμηθευτώ χτύπησα κι ένα tubατο Στρατηγό δίνοντας 5€ επιπλέον για τον τσίγκο.

Εικόνα

Εικόνα

Εν όψη ΣΚ κι ευελπιστώντας για καλό καιρό θα κάνω την δοκιμή μου
These users thanked the author Junior for the post (total 3):
ΤάκηςjgeorgostEpicure V
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.144 Μάιος 2026 - Bolivar Royal Coronas

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

TUA MAR 20 (a/t)

απομεινάρι από τις τελευταίες ελβετικές αγορές π.Α. (προ Αρμαγεδδώνα)
το tubo βγάζει τις γνωστές μεθυστικές αλμυρές/γλυκές/λιπαρές ευωδίες
κι από το άναμμα καταλαβαίνω πως πρόκειται για powerhouse κατάσταση
με τα πρώτα puffs να σκιαγραφούν έναν χαρακτήρα με σώμα και εντάσεις στο peak

η παλέτα του πούρου είναι αρκετά «σκοτεινή» με την αίσθηση του πικρού κακάο να κυριαρχεί
συνοδευόμενη από βαριά δέρματα, βύνη, γη, ξύλα, καστανή ζάχαρη, κι αλατισμένους καρπούς
έτσι το πήγε από την αρχή ως το τέλος, μονοκόμματα και βαρώντας στο ψαχνό

θα πω αβίαστα πως ευχαριστήθηκα περισσότερο το νεούδι από το παλιό
που δεν ήταν ακριβώς «κακό» αλλά κάπως χοντροκομμένο και άξεστο, του έλειπε ρε φίλε η αρωματική τσαλκάντζα
που προσθέτει πλούτο, εκφραστικότητα και χρώμα στο performance

θα βάλω 4 στο τουμπάτο, οπότε μαζί με το 5 του φρέσκου δίνουν μ.ο. 9
αυτή τη φορά όμως δεν θα δώσω το μισό υπέρ του μαθητή και θα μείνω στο τεσσάρι: Ταΰγετος που είναι και πατρίδα

Εικόνα
Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 2):
jgeorgostEpicure V
papa was a rolling stone...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Mass Tasting-Το Πούρο του Μήνα”