Short Novel: Ποιος σκότωσε τον Άγιο Βασίλη Vol.2

δαχτυλίδια καπνού με σκηνοθεσία νουάρ
Άβαταρ μέλους
Little Bob
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2018 7:57 am

Re: Ποιος σκότωσε τον Άγιο Βασίλη Vol.2

Δημοσίευση από Little Bob »

and the show begins!

Όπως θα ομολογούσε αργότερα στον ανακριτή ο ρεσεψιονίστ του Stanley, στόχος του ήταν ο Ζίκος ο Καναδός.
Ο ατυχής Αγαπήνωρ έπασχε από τη νόσο Peyronie που δημιουργούσε πλάκα στον ινώδη χιτώνα του πέους, με αποτέλεσμα χρόνια στυτική δυσλειτουργία. Παράλληλα τύγχανε να έχει σύζυγο ονόματι Τούλα – πολύ πεταχτούλα, που ακριβώς επειδή δεν μπορούσε να βρει satisfaction με το μονίμως μαλακό μόριο του ανδρός της, μέλωνε το παστέλι με διάφορους κατά καιρούς μνηστήρες και αγαπητικούς. Τελευταίος ήταν ο Ζίκος που πιστόλιασε ο απατημένος σύζυγος, τα κέρατα του οποίου θα σχημάτιζαν περικοκλάδα ικανή να διακοσμήσει το περιστύλιο της Βουλής.
Ευτυχώς ή δυστυχώς η σφαίρα δεν βρήκε το στόχο της, και κατευθυνόμενη προς τη θάλασσα πήγε και καρφώθηκε στο προπορευόμενο από ένα περαστικό κοπάδι Μανάλια (γνωστά και ως Μαγιάτικα), που εκείνη τη στιγμή κολυμπούσε με ανατολική κατεύθυνση προς Φρεαττύδα. Το καημένο το Μανάλι δεν το έκλαψε κανείς και μέχρι το πρωί είχε ανακυκλωθεί από τρεις αλανιάρηδες κάβουρες και ένα χταπόδι.

«Πολύ κακό για το τίποτα, ελάτε κορίτσια, φύγαμε!» είπε ο Επίκουρος τινάζοντας το αριστερό πέτο του σμόκιν του.
Επιβιβάστηκαν στη δωδεκαθέσια κάψουλα με άλλους εννιά συνεπιβάτες, μέσα στους οποίους ο Επίκουρος αναγνώρισε έναν καναλάρχη με τη σύζυγο του, την Μπάνα Βάρμπα σόλο, και την Αυτού Εξοχότητα Άκη Τσο με δυο σκουληκαντέρες κολαούζους, που τέσσερα χρόνια πριν έπαιξε κορώνα-γράμματα την Αρχηγία (με «Α» κεφαλαίο) με αντίπαλο τον Κώστα τον Κινέζο και έχασε στις λεπτομέρειες. Σύμφωνα με πηγές-τζάμι, οι μόλις έντεκα ψήφοι διαφορά μεταξύ τους οφείλονταν σε «πιασμένους στα πράσα» πηδηχτούληδες συντρόφους που κρατούσε στο χέρι η εκσυγχρονιστική φράξια.

Ο Καραμέλος πιο δουλοπρεπής από ποτέ, υποδέχτηκε το τρίο με τεμενάδες και τους οδήγησε στο τραπέζι «7». Μόλις κάθισαν, ο Επίκουρος έβγαλε από την πουροθήκη ένα εικοσιπεντάχρονο Cifuentes Altezas Reales κι άρχισε να το μυρίζει. Σκανάρισε με το βλέμμα την τεράστια σάλα κάνοντας πρώτα μια γενική κάτοψη, κι ύστερα χαρτογράφησε επακριβώς τα κοντινά τραπέζια για να έχει τον έλεγχο.
Αριστερά στο «5» διασκέδαζαν φωνασκώντας τα δύο από τα «Τρία Κομμένα Αυτιά», οι κατά κόσμον Ευστάθιος Βλασιάδης και Βλάσιος Ευσταθίου, ενώ το τρίτο, ο Πέτρος Χαμπάνος, καθόταν δυο μέτρα πιο πέρα στο «5Β» παρέα με έναν μυστήριο τύπο του λιμανιού που τον φώναζαν Ελ Ακατανόμαστος ή ο Τελώνης, και τον προπονητή του Παναθηναϊκού Γιάννη Κυράστα. Πιο δίπλα στο «3» βρισκόταν ο Δρ. Q-Light σόλο, κι ένα μέτρο πιο κει ο έτερος επιστήμονας Dr. Proctor Svenskisson, που καταλάμβανε μετά συζύγου και τέκνων το «3Β».

Στα δεξιά από το «7» του επιθεωρητή κατά σειρά κάθονταν:
Στο «2» η δεσποινίς Suleywoman, o κ. Sol Tourne, και μια άγνωστη φυσιογνωμία με μούσι και βυζιά, με τους δύο πρώτους να εκτοξεύουν φονικές ματιές στους δεξιά-αριστερά παρευρισκόμενους. Στο «2Β» ήταν ο Αλέκσης Σαρανταέξης, κι αυτός σόλο, εκτός κι αν το καλαμάρι που κολυμπούσε μέσα σε ένα ενυδρείο πάνω στο τραπέζι του πιανόταν για συντροφιά. Παραδίπλα στο «4» διασκέδαζε η δις Τασία Τονπαίρνωγλου-Πλεμπαίου μετά του Τσον Γλυκόπχιωτου, και στο «4Β» ένας τύπος ονόματι Τάκης που τελευταία είχε γίνει φίρμα από μια διαφήμιση. Τη γειτονιά συμπλήρωναν άλλα δυο τραπέζια, το «6» το οποίο καταλάμβαναν τελείως άγνωστα στον Επίκουρο πρόσωπα, και το «6Α» το οποίο ναι μεν έγραφε reserve, αλλά προς το παρόν ήταν κενό.

Ξαφνικά τα φώτα της σάλας έσβησαν κι άναψε ένας από τους προβολής της σκηνής φωτίζοντας έναν κύκλο με διάμετρο ακριβώς δυο μέτρα.
Η μεγάλη αίθουσα σείστηκε από επιφωνήματα έκπληξης που αμέσως μετά ακολούθησαν βροντώδη παρατεταμένα χειροκροτήματα.
Όταν ένα show αρχίζει με ντουέτο Γιώργου Μαργαρίτη – Julio Iglesias, δεν μπορείς παρά να περιμένεις τα πάντα.

Εικόνα
These users thanked the author Little Bob for the post (total 5):
ΤάκηςTournesolnikos docSvensksigaras
all or nothing
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Ποιος σκότωσε τον Άγιο Βασίλη Vol.2

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα
performance…

Στη θέα του ινδάλματος του, ο δόκτωρ Σβένσκισσον άρχισε να έχει αλλόκοτη συμπεριφορά. Καταρχήν ανέβηκε πάνω στο τραπέζι και βγάζοντας σακάκι και πουκάμισο, έμεινε με ένα κόκκινο φανελάκι-τιράντα που έγραφε «Julio». Ύστερα γονάτισε υψώνοντας τα δύο του χέρια σαν ικέτης, κρατώντας στο ένα το καμινέτο του καφέ που χρησιμοποιούσε για αναπτήρα και στο άλλο ένα Dunhill Havana Club. Στο τέλος έγειρε το κεφάλι σαν να προσευχόταν, και μετά, προφανώς σε έκσταση, άρχισε να χορεύει έναν πολεμικό χορό με μικρά χοροπηδητά, βγάζοντας συγχρόνως ακατάληπτες κραυγές.

Ο El Gancho παρακολουθώντας λίγα μέτρα πιο κει ατάραχος τα συμβάντα, έβγαλε το καλαμάρι από το ενυδρείο και το έβαλε πάνω σε μια σανίδα κοπής που πήρε απ’ το σακίδιο του μαζί με μερικά μικρά μπουκαλάκια κι ένα γιαπωνέζικο μαχαίρι. Ύστερα, μπροστά στα έκπληκτα βλέμματα όλων άρχισε να το μετατρέπει σε σούσι, γαρνίροντας με τις διάφορες σως που περιείχαν τα φιαλίδια.

Ο Δρ. Q-Light - που τελικά δεν καθόταν μόνος - συνοδευόταν από μια γιαπωνεζούλα με ροζ καρέ μαλλί ακαθόριστης ηλικίας, η οποία δεν φαινόνταν απ’ το σημείο που βρισκόταν ο Επίκουρος λόγω ελλειμματικού ύψους. Ο διακεκριμένος επιστήμων έβγαλε ένα περιλαίμιο από μια τσέπη του φράκου του και το φόρεσε στο λαιμό της συνοδού του, που γουργούρισε σαν γάτα. Ύστερα κοιτώντας επίμονα τη Suleywoman, άρχισε να μπαινοβγάζει τη γλώσσα του στο στόμα με αισθησιασμό, σαν να έγλυφε χωνάκι παγωτό με σιρόπι από υγρά Λολίτας.
Έπειτα με μια τελετουργική κίνηση, πήρε από την πουροθήκη του ένα Fonseca Invictos με μυτερή μύτη και το άναψε με προσήλωση ινδουιστή μοναχού, έτοιμου μετά από διαλογισμό να απολαύσει επιτέλους κάτι απαγορευμένο. Μεταξύ άλλων είχε έλθει και η ώρα για το show του αγαπημένου του Μπόκολη.

Ο απόλυτος σταρ βγήκε σε στάση ρωμαίου πατρίκιου οργιαστή πάνω σε ένα τραπέζι μπιλιάρδου με ρόδες, το οποίο έσερναν τέσσερις παλλακίδες του 5ου π.Χ. – γνωστού και ως χρυσού - αιώνα. Φορούσε μόνο το άρωμα του και ένα φύλλο από ολόφρεσκο μαρούλι στο κάτω μέρος της κοιλιάς. Οι παλλακίδες ακινητοποίησαν το «φορείο» κι άρχισαν να εκτελούν ένα χορευτικό από το «Μερικοί Το Προτιμούν Κρύο». (*) Ύστερα μέσα σε μια θύελλα επιδοκιμασιών, ποδοκροτημάτων και γενικής χλαπαταγής, πέταξαν τους χιτώνες τους κι ανεβαίνοντας στο τραπέζι κυλίστηκαν στην επιφάνεια του δημιουργώντας ένα περίτεχνο σύμπλεγμα με τον αρρενωπό παρτενέρ τους, για τους πολλούς χαμερπές - για τους λίγους βαθιά αισθησιακό, βγαλμένο κατευθείαν από τα Γόμορρα.

Όταν κατακάθισε ο κουρνιαχτός, στη σκηνή ανέβηκε η Cher. Αν και εξηντάρα εκείνη την εποχή, έδειχνε πως η αριθμητική έκανε ολοφάνερα λάθος τουλάχιστον δυο δεκαετίες. Με λίγη βοήθεια βέβαια από την τέχνη της πλαστικής. Έχοντας επανεκκινήσει την καριέρα της πριν λίγα χρόνια, ζούσε εκτός από τη δεύτερη νιότη και μια δεύτερη καθολική αναγνώριση. Στο σόου που αναφερόμαστε πάντως, την παράσταση δεν την έκλεψε η ίδια, αλλά ο Sol Tourne. Ναι, ο Θάνος ο Τσιγγάνος, που βγήκε κάπου στη μέση του "Believe", της πρόσφατης μεγάλης παγκόσμιας επιτυχία της, και έπαιξε ένα σόλο απίστευτης δεξιοτεχνίας σε μια Gibson Les Paul 1957 Goldtop Reissue Double Gold.

Κι ύστερα βγήκαν οι Rolling Stones.

(*) μιούζικαλ του 1962 σε σκηνοθεσία Γ. Δαλιανίδη

Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 4):
Little Bobnikos docSvensksigaras
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Little Bob
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2018 7:57 am

Re: Ποιος σκότωσε τον Άγιο Βασίλη Vol.2

Δημοσίευση από Little Bob »

Εικόνα
Εικόνα

coconut tree

Κι ενώ όλοι είχαν καθηλωμένα τα βλέμματα στη σκηνή περιμένοντας την εμφάνιση των γερόλυκων με σάρκα και οστά (παρεμπιπτόντως αυτά ήταν περισσότερα), ο Keith Richards τους την έσκασε από αλλού. Αναδύθηκε από μια καταπακτή στην πλάτη των θεατών κι άρχισε να παίζει το riff του Satisfaction σε μια Telecaster προχωρώντας προς το stage, στο οποίο ανέβηκαν ένας-ένας κι οι υπόλοιποι τέσσερις. Οι πιστοί φαν θυμήθηκαν πως κάτι ανάλογο είχε συμβεί και στην τελευταία εμφάνιση τους στην Αθήνα πριν δεκαπέντε μήνες.
Ο Επίκουρος, την ώρα που ο γερο-Κιθ έφτασε δίπλα του υποκλίθηκε νοερά, νιώθοντας πως η ιστορία του Rock ‘n’ Roll τον χαιρετούσε αυτοπροσώπως, κουβαλώντας όσα κουρέλια είχαν μείνει από την πρώτη επαναστατική φωτιά των 60’s. Εστίασε με δέος στο λαξεμένο σαν ινδιάνικο τοτέμ πρόσωπο του, σκαμμένο από ζάρες δεκαετιών γεμάτες ντρόγκες, θάλασσες αλκοόλ, ατελείωτα ξενύχτια, όργια, κραιπάλες, και διαδοχικές καταβάσεις στην κόλαση.

Στο μεταξύ στην πλάτη της σκηνής, σ’ ένα μεγάλο video wall προβάλλονταν σκηνές από την πρώτη εμφάνιση των RS στην Ελλάδα τον Απρίλη του 1967, τέσσερις μέρες πριν το γνωστό πραξικόπημα.
«Do you believe in Santa?»
Ο Mic Jagger ρώτησε το κοινό που παραληρούσε καθώς τέλειωσε το πρώτο τραγούδι, κι ύστερα ακούστηκαν οι πρώτες νότες από το «Sympathy for the Devil». Την ώρα που σύμφωνα με τους στίχους ο πενηνταεξάχρονος περφόρμερ συστηνόταν ως ο Διάβολος αυτοπροσώπως, εμφανίστηκε το πρώτο περίεργο μήνυμα στην οθόνη πίσω από τα ντραμς του Charlie Watts:

«Γλυκόπχιωτος-Γιούρκας κουραμπιέ ζαχαρώναν
κι υποψίες την έρμη σαν φίδια τη ζώναν
παραφύλαξε κι αίφνης στα πράσα τους πιάνει
νιώθει πόνο μα όρκο βαρύ μέσα της κάνει

πως ο μούργος ο Γιούρκας ακριβά θα πληρώσει
που την έκανε σαν πατσαβούρα να νιώσει
κι έτσι ήρεμη πάει τον πάτο ν’ ασπρίσει
τ’ αγοριού της τον πόθο μπας κι δόλια ξυπνήσει

μα σε ντόκτορα πέφτει λίγο αφηρημένο
που μπλε της τον βάφει τον πωπό τον καημένο
κι η καρδιά της ζητάει εκδίκηση μόνο
φυσικό αυτουργό θα τον κάνει στο φόνο»


Κάποιοι μέσα στην αίθουσα άρχισαν να κοιτάζονται περίεργα, όταν το σκηνικό στο stage άλλαξε και εμφανίστηκε μια τροπική παραλία με δύο κοκοφοίνικες ύψους πέντε μέτρων. Ο Ronnie Wood έπαιξε τις πρώτες νότες της εισαγωγής του «Paint it Black» κι άρχισε να σκαρφαλώνει στον ένα χρησιμοποιώντας την απόλυτα ασφαλή πτυσσόμενη ξύλινη σκαλωσιά του project. Ο Richards δεν ακολούθησε το safe σενάριο και επιχείρησε να ανέβη με ένα από τα χορτόσχοινα που βρίσκονταν εκεί σαν μέρος του σκηνικού. Προς έκπληξη όλων, έστω και με λίγη δυσκολία τα κατάφερε, κι οι δυο κιθαρίστες του γκρουπ στρογγυλοκάθισαν σε έναν «θρόνο» στη διασκευασμένη κορυφή των δύο κοκοφοινίκων παίζοντας από κει τις κιθάρες τους.

Για λίγη ώρα όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που ο Κιθ άρχισε να κουνιέται και να λικνίζεται επικίνδυνα στην κορυφή του δέντρου. Κάποια στιγμή σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να κάνει τα δικά του, σε στυλ Chuck Berry στα νιάτα του. Η κατάσταση επιδεινώθηκε στο Jumpin' Jack Flash, όταν από τα χοροπηδητά του άρχισε να σείεται ολόκληρος ο κοκοφοίνικας και να πηγαίνει πέρα-δώθε.

Εικόνα
These users thanked the author Little Bob for the post (total 4):
Τάκηςnikos docSvensksigaras
all or nothing
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Ποιος σκότωσε τον Άγιο Βασίλη Vol.2

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

millennium

Η σκηνή που ακολούθησε με το γκρεμοτσάκισμα του Κιθ από τον κοκοφοίνικα, τρόμαξε στ’ αλήθεια το κοινό. Για λίγο όμως, αφού από τα παρασκήνια πλακώσανε τέσσερις σέξι νοσοκόμες και τον περιλάβανε αμέσως στα γιατρικά, με πολύχρωμους ορούς και ενέσεις σε σχήμα καρδιάς. Η ανάρρωση ήταν εντυπωσιακά γρήγορη, κάτι που οδήγησε τους παρευρισκόμενους να εκλάβουν την πτώση ως μέρος του σόου. Πρόκειται για τη μισή αλήθεια όμως, αφού το σενάριο της παράστασης ήταν λίγο διαφορετικό, προβλέποντας πως θα «ανέβαινε και θα έπεφτε» στο πρώτο encore.

Οι πρώτες κι οι δεύτερες βοήθειες στον σκληρά εργαζόμενο Keith Richards κάποια στιγμή τέλειωσαν και το live συνεχίστηκε μέσα σ’ ένα ποτάμι θετικής ενέργειας από του μαθουσάλες του ροκενρόλ, δημιουργώντας ντελίριο ενθουσιασμό στους παραληρούντες θεατές. Τα τρία τραγούδια του encore και του σόου ήταν πάνω στο concept «Χρόνος» με πρώτο το «Time is on my side», δεύτερο το «Time waits for no one», και τελευταίο το «Out of time». Όλοι συμφώνησαν πως ήταν απόλυτα επίκαιρη επιλογή που η περίσταση όχι μόνο σήκωνε αλλά και απαιτούσε.

Ακριβώς στις δώδεκα παρά πέντε κι ενώ οι Stones έπαιζαν το τελευταίο κομμάτι, στη σάλα μπήκε ένας Άγιος Βασίλης με τεράστια κοιλιά κι έναν σάκο στην πλάτη, κι άρχισε να μοιράζει δώρα στα τραπέζια. Αν και επιμελώς μακιγιαρισμένος, κάποιοι δεν δυσκολεύτηκαν να αναγνωρίσουν τον εκτός υπουργικού συμβουλίου Teo Pagkalos, που μεταξύ πολλών άλλων ήταν και παλιός ροκάς. Υπουργός Εξωτερικών στην κυβέρνηση του Κινέζου, είχε αναγκαστεί να παραιτηθεί πριν λίγους μήνες εξαιτίας του σκανδάλου στην υπόθεση Οτσαλάν.
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή, στο video wall εμφανίστηκε το δεύτερο παράξενο μήνυμα, σε πεζό λόγο αυτή τη φορά:

«Η απατημένη κάθισε στον αφηρημένο λευκαντή της με σκοπό τη συλλογή των υγρών του για να στήσει την εκδικητική της πλεκτάνη. Ύστερα έδωσε ραντεβού στο δωμάτιο 367 του Stanley στον ιερόδουλο που της είχε κλέψει τ’ αγόρι. Όταν ήρθε ο Γουρνάμπασης, τον σκότωσε μπήγοντας ένα κέρατο θηλυκού τάρανδου στην καρδιά του και μετά γέμισε το χώρο με το DNA του Δρ. Svenskisson, υπαίτιο για την καταστροφή της χρωματικής διαστρωμάτωσης του πρωκτού της.
Εκείνος, στον κόσμο του όπως πάντα, δεν είχε πάρει χαμπάρι τίποτα. Για καλή του τύχη όμως, η Μπούλη η γραμματέας του - τρελή καψούρα μαζί του - είχε πάρει μάτι το κουτούπωμα του δόκτορα με τη δεσποινίδα Τονπαίρνωγλου και τα είδε όλα. Έτσι ειδοποίησε το αφεντικό της, που αμέσως έσπευσε στο Stanley και λαδώνοντας τον ρεσεψιονίστ ανέβηκε στο 367. Στη συνέχεια μ’ ένα μπουκάλι χλωρίνη καθάρισε τα ίχνη του. Φεύγοντας, έπεσε πάνω στον Μπουσέογλου και τη Μόνη που εκείνη τη στιγμή εισέρχονταν στο δωμάτιο.
Όλα τα άλλα που ακολούθησαν είναι τόσο αυτονόητα όσο και η πολυπλοκότητα στην καρδιά μιας Lusitania. Όλα εκτός από ένα. Θα ρωτήσετε πού κολλάνε μέσα στην υπόθεση τα τρία ζευγάρια κομμένα αυτιά. Ορίστε η απάντηση: οι τέως κάτοχοι των αυτιών, άπαντες aficionados, είχαν ακούσει σε ένα γκαλά την Πλεμπαίου να ομολογεί στη Γιάννα Καγγελοπούλου πως απεχθάνεται τα Montecristo», φράση που διέρρευσαν σε life style περιοδικό μεγάλης κυκλοφορίας, φωτογραφίζοντας την πατρότητα της. Η κίτρινη δημοσίευση έγινε στο εορταστικό τεύχος Δεκεμβρίου του «Φλικ» που εξέδιδε ο Κέτρος Πωστόπουλος, εκθέτοντας ανεπανόρθωτα την Τασία στην κοινότητα των ελλήνων αφισιονάδος»


Όλοι κοίταξαν με φρίκη προς το τραπέζι «4». Ο Τσον, χλωμός σαν Connecticut wrapper σηκώθηκε από την καρέκλα του ολοφάνερα ταραγμένος, τείνοντας προς την Τασία ένα πιρούνι του γλυκού σαν άμυνα. Εκείνη ατάραχη κοίταξε προς τον επιθεωρητή ενώνοντας τα δυο της χέρια στη χειρονομία που παραπέμπει σε χειροπέδες. Έπειτα με μοιρολατρική μεγαλοπρέπεια έκλινε ελαφρά το κεφάλι προς τα δεξιά, σαν άλλη παρθένα της Λωρραίνης έτοιμη να πέσει στη φωτιά ακολουθώντας τις εσωτερικές της φωνές. Ο Επίκουρος πάτησε το «off» στον μικρό προτζέκτορα στην άδεια καρέκλα δίπλα του και σηκώθηκε κατευθυνόμενος προς τη δολοφόνο.
Εκείνη τη στιγμή έσβησαν τα φώτα, ακούστηκε το ρολάρισμα στα τύμπανα του Charlie Watts, κι όλοι άρχισαν να μετρούν ανάποδα.

Δέκα…. Εννιά…Οκτώ…..
Δυο χιλιάδες χρόνια ιστορίας μετά τον Χριστό σπάνε το ρόδι στο κατώφλι ενός άγνωστου μέλλοντος.
Εφτά…Έξι…Πέντε…
Χρόνια Πολλά γέρικη Γη, άραγε θα προλάβεις να γιορτάσεις τρίτη χιλιετία πριν τα παιδιά σου σε καταστρέψουν…
Τέσσερα….Τρία….Δύο….
Τριάντα μέτρα πάνω απ’ το κεφάλι τους η θάλασσα άρχισε να φλέγεται από την αντανάκλαση χίλιων χιλιάδων θριαμβευτικών πυροτεχνημάτων που πάνω κόσμου.
Ένα…

Στο τραπέζι «4Β», εκείνος ο τύπος που είχε γίνει γνωστός από μια διαφήμιση και τον έλεγαν Τάκη, κοίταξε μελαγχολικά απ’ το μεγάλο φινιστρίνι του Βαλχάλα τον φωτισμένο βυθό. Μόνο αυτός έβλεπε τον καλά καμουφλαρισμένo μισό τόνο Semtex που κιλό-κιλό είχε ποντίσει από το φθινόπωρο ψαρεύοντας καθετή με το «Μαριγούλα». Τον λόγο δεν θα τον μάθαινε κανείς ποτέ.
Με μια απαλή και σίγουρη κίνηση πάτησε το μοχλό πυροδότησης.
Κι όλα έγιναν Φως.

Εικόνα

Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 7):
Little Bobnikos docSvenskTournesolFairlightsigarasEpicure V
papa was a rolling stone...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Cigar Noir”