Καλησπέρα

νέοι φίλοι μας ελάτε εδώ να συστηθούμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Tsapaspan
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Δευ Σεπ 24, 2018 8:56 pm

Καλησπέρα

Δημοσίευση από Tsapaspan »

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.
Εγώ απ ότι είδα λιγο στην παρέα μας πρέπει να είμαι ο πιο αρχάριος δεν έχω μεγάλη εμπειρία (σχεδόν καθόλου θα έλεγα) Αλλά παρότι αντικαπνιστης με ενθουσιάζουν πολύ τα πούρα όπως και ο ναργιλές και θέλω να ξεκινήσω να δοκιμάζω και να κάνω σιγά σιγά μια καλή συλλογή.
There are no bad cigars, only better ones...
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 8970
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Καλησπέρα

Δημοσίευση από Τάκης »

καλώς μας βρήκες Tsapaspan, κι μεις όπως όλοι στην αρχή κάποτε υπήρξαμε αρχάριοι
αν ο ενθουσιασμός σου μείνει on, σε λίγο καιρό θ' αρχίσεις να μπαίνεις στα στάδια μύησης του γαλάζιου καπνού
εδώ θα βρεις απαντήσεις αν όχι για όλα, τουλάχιστον για τα περισσότερα που αφορούν το όμορφο ταξίδι του πούρου
καλή διαμονή
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Tsapaspan
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Δευ Σεπ 24, 2018 8:56 pm

Re: Καλημέρα Cigarsforum.gr

Δημοσίευση από Tsapaspan »

Καλημέρα κύριοι

θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικα με την ποιότητα των no name πούρων.
Έχω μια συγγενή με καταγωγή απο την Κούβα και περιμένω μέσα στον Οκτώμβριο να μου φέρει 25 πούρα τα οποία τα φτιάχνει ο πατέρας της με τον αδερφό του. Θα ήθελα να ξέρω ποιά είναι εκείνα τα σημεία τόσο οπτικά όσο και γευστικά που θα πρεπεί να προσέξω για να καταλάβω αν είναι ενα καλό πουρο.

επίσης θα ήθελα να με βοηθήσετε να επιλεξω εναν αξιολογο υγραντύρα για αρχή, μερικοί που βρήκα εγώ online είναι οι εξής:
1)https://www.cigarsgalaxy.gr/index.php?r ... ct_id=1753
2)https://www.miamis.gr/product/4502/ygra ... 5255bkawe-

Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.
There are no bad cigars, only better ones...
Άβαταρ μέλους
Mixalis81
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 7:53 am

Re: Καλησπέρα

Δημοσίευση από Mixalis81 »

Καλησπέρα και Καλώς ήρθες Tsapaspan.