Οι αγορές ενός ταξιδευτή

νόμιμες εννοείται, σύμφωνα με το άρθρο 14 των Κανόνων Λειτουργίας του φόρουμ
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Jazzman
Δημοσιεύσεις: 906
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2018 8:16 am

Οι αγορές ενός ταξιδευτή

Δημοσίευση από Jazzman »

Κύριοι καλησπέρα,

Όπως συστήθηκα σήμερα, είμαι αρχάριος στο σπορ του πούρου και βρίσκομαι σε στάδιο πειραματισμού. Οι αγορές μου αφορούν πάντα μεμονομένα στικς και είμαι πολύ μακριά - τόσο οικονομικά όσο και σα συνήθεια - από την αγορά κούτας. Παρόλα αυτά, όπως είπα μου αρέσει να πειραματίζομαι και είναι αρκετά αυτά που έχω σημειώσει μέσα από τις συζητήσεις σας που θα ήθελα να δοκιμάσω.

Μέσα στους επόμενους 3 μήνες θα βρεθώ στις παρακάτω χώρες:
  • Κύπρο
  • Παρίσι, Γαλλία
  • Τζέντα, Σαουδική Αραβία
  • Βηρυττό, Λίβανο TBC
  • Κολόμπο, Σρι λάνκα TBC
Πιστεύετε ότι αξίζει, από οικονομικής πλευράς, να αναζητήσω αγορές σε κάποια από αυτές τις χώρες;

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Οι αγορές ενός ταξιδευτή

Δημοσίευση από Τάκης »

για Σρι Λάνκα δεν ξέρω Βλάση, στα υπόλοιπα μέρη υπάρχουν από παλάτια μέχρι ναοί του πούρου
ακόμα κι αν δεν αγοράσεις, αξίζει έστω και μια βόλτα να δεις π.χ. τους θησαυρούς της Βηρυτού
κάποτε υπήρχαν και στην Κύπρο, κάνε όμως μια περαντζάδα στα 3 La Casa κι όλο και κάτι θα βρεις

για τη Τζέντα ξέρω πως έχει καπνομάγαζα αλλά δε γνωρίζω ακριβώς τι παίζει σήμερα
και στα Παρίσια αξίζει τον κόπο μια τσάρκα, ακόμα κι αν πας για να πάρεις φραντσέζικα regional
όσο για το οικονομικό σκέλος, είναι όλα από λίγο έως και πολύ κάτω σε σχέση με τις ελληνικές τιμές
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Jazzman
Δημοσιεύσεις: 906
Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2018 8:16 am

Re: Οι αγορές ενός ταξιδευτή

Δημοσίευση από Jazzman »

Καλημέρα,

Τέλεια, σε ευχαριστώ πολύ.

Όταν αναφέρομαι σε "οικονομικά" έχω περισσότερο στο μυαλό μου κουβανέζικα σε καλύτερες τιμές ή κάποια αγαπημένα NC οπως το CAO Pilon.