Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

καπνίζουμε όλοι το ίδιο πούρο, το συζητάμε, γράφουμε την άποψη μας & βαθμολογούμε
Απάντηση

Με ποιο ελληνικό προϊόν θα αντιστοιχίζατε το Βάμμα που καπνίσατε?

Το δημοψήφισμα ισχύει μέχρι την Τετ Ιούλ 01, 2026 5:59 am

Τσουκνίδα Μάνης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Βρούβες Αγρινίου
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τραχανάς Τρίπολης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Φάβα Σαντορίνης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Πατάτα Νευροκοπίου
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Παξιμάδι Κυθήρων
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Μαστίχα Χίου
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Λουκούμι Συριανό
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τόνος Αλοννήσου
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αυγοτάραχο Μεσολογγίου
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων: 0
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

156 x 45
(σύμφωνα με την εταιρεία η διάμετρος είναι 18mm)
Wrapper-Binder-Filler: Greek

ελλληνικό φόρουμ είμαστε, ήταν δίκαιο και γίνεται πράξη:
μετά από 144 Cubans (κυρίως) & non Cubans, ήρθε η στιγμή να δούμε κι ένα ελληνικό πούρο στο Mass Tasting…

Εικόνα

ξέρω πως κάποιοι δεν τα συμπαθείτε και πολύ τα βάμματα κι έχετε τους λόγους σας (*)
αλλά ok, την ανάγκη του mass φιλοτιμία ποιούμενοι, δώστε 8 ευρώ να πάρετε τουλάχιστον ένα
καπνίστε το, κάντε update στις εντυπώσεις σας και μοιραστείτε τις μαζί μας, έτσι, να υπάρχει μία ομαδική καταγραφή

το project Vamma del Sol (σε ελεύθερη μετάφραση “Απόσταγμα του Ήλιου”) ξεκίνησε πριν αρκετά χρόνια
και καπνίσαμε τα πρώτα τους πούρα στην αυγή της 2ης δεκαετίας του αιώνα που διανύουμε
με τα πούρα της Πέλλας να παίρνουν τη σκυτάλη από τα Πούρα Ελασσόνας ως το 2ο ελληνικό πούρο
https://cigarsforum.gr/viewtopic.php?f=180&t=17

η Petit Corona είναι σταθερά διαθέσιμη στο γνωστό μαγαζί κοντά στην πλατεία Κολωνακίου
κι ακόμα σε 2-3 μαγαζιά που την έχουν και στο e-shop τους, και πιθανότατα και σε άλλα που δεν την έχουν
μπορείτε ακόμα να την προμηθευτείτε επικοινωνώντας με το site της εταιρείας: https://www.vammadelsol.com/

Εικόνα

να σημειώσουμε πως η ανατίμηση στη βασική σειρά των Vamma έγινε πριν λίγους μήνες
είναι δίκαιο όμως να πούμε πως οι προηγούμενες τιμές κρατήθηκαν σταθερές για πολλά χρόνια

η brand έχει δικό της section στο φόρουμ εδώ: https://cigarsforum.gr/viewforum.php?f=181

μην προσπαθήσετε να κάνετε συγκρίσεις, δείτε το λίγο εναλλακτικά
ιχνηλατώντας τις επιδράσεις της ελληνικής γης στο φυτό που αγαπάμε όλοι
σε μια εξερεύνηση του cigar φολκλόρ του ελληνικού αγρού, του βουνού και του λόγγου

η 10 βαθμίδων κλίμακα της βαθμολογίας κάνει μια (αυθαίρετη) αντιστοίχιση του πούρου με άλλα ελληνικά προϊόντα
η κατάταξη έγινε με αυστηρά υποκειμενικά κριτήρια και δεν είστε υποχρεωμένοι να συμφωνήσετε
εσείς χρησιμοποιείστε απλά την αριθμητική ανιούσα από το 1 έως το 10

πάμε ελληνικά! 🇬🇷

Εικόνα

προαιρετικά μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς βλέπετε εσείς στο δαχτυλίδι:

Εικόνα

εδώ ο ένας εκ των αδελφών κάνει μια πλήρη αναδρομή του V d S story από τις αρχές μέχρι σήμερα
και μιλά για τα σχέδια της εταιρείας μέσα στα οποία είναι και η κυκλοφορία ενός "Churchill"



εδώ ένα μικρό αφιέρωμα στα Vamma από την εκπομπή «Περίμετρος» της ΕΡΤ3



κι εδώ ένα οδοιπορικό με τον Ζερόμ



(*) Έχει επισημανθεί αρκετές φορές και μέσα στο φόρουμ το θέμα με τη διαχρονικά προβληματική καύση των V d S.
Ο κ. Άρης Κωνσταντινίδης στη συνέντευξη-αναδρομή που αναδημοσιεύουμε πιο πάνω, αναφέρει πως για την παραγωγή των Vamma del Sol πειραματίστηκε με φύλλα καπνού Burley, που πρωτοέφεραν οι Αμερικανοί τη δεκαετία του ’50 και χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή τσιγάρων κυρίως. Κάποια από αυτά τα φυτά είχαν μεγάλα φύλλα που επέτρεπαν τη χρησιμοποίηση τους και για το τύλιγμα ενός πούρου. Ίσως εδώ βρίσκεται και η εξήγηση για το πρόβλημα με την καύση. Να πούμε πως δεν υπάρχει πουθενά καμία επίσημη πληροφορία για τη σύνθεση του blend των πούρων της εταιρείας, παρά μόνο κάποιες αόριστες αναφορές για "3 ή 4 διαφορετικές ποικιλίες καπνού".
These users thanked the author Τάκης for the post (total 4):
Epicure VRigelianosjgeorgostsuleygiannis
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Epicure V
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2021 7:24 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Epicure V »

Καλό μήνα σε όλους κι από δω.
Πολύ καλά έπραξες Τάκη, να του δώσουμε μια ευκαιρία του Vamma, γιατί όχι!
Και να δούμε αν θα πάμε για βρούβες ή αν θα προκύψει κανένα underdog Συριανό. ;)

Θα επανέλθω για την καλλιτεχνική ανάλυση του band. 8-)
These users thanked the author Epicure V for the post:
Τάκης
in vino veritas
Άβαταρ μέλους
Junior
Δημοσιεύσεις: 616
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 01, 2018 11:21 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Junior »

Καλό μήνα! Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή Τάκη. Εχω κάτι αρχαία Vamma στον υγραντήρα από το 2011. Δεν τα έχω τσεκάρει για πολλά
χρόνια :? Ισως ήρθε η ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Καλή επιτυχία στο mass.
Υ/Γ Η κλίμακα βαθμολογίας μου αρέσει γιατί περιέχει 2 προϊόντα από τον τόπο μου !
These users thanked the author Junior for the post:
Τάκης
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Τάκης »

Χρήστο έχω κρατήσει κι εγώ first batch από την πρώτη κυκλοφορία του πούρου
και θα καπνίσω για το mass πέρα από τα φρέσκα
papa was a rolling stone...
Rigelianos
Δημοσιεύσεις: 658
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 8:07 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Rigelianos »

Καλημέρα και καλό μήνα!
Wow, σπεύδω να προμηθευτώ!
These users thanked the author Rigelianos for the post:
Τάκης
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

πρώτα το πήγα το πρωί μια βόλτα θάλασσα, κι αργότερα το βραδάκι ήρθε η ώρα του για το τασάκι μου
το στικ είναι απ’ την ίδια παρτίδα που είχα καπνίσει πριν 3,5 χρόνια, κι αυτό το mature στις δικές μου συνθήκες με ιντριγκάρει
στην αφή είναι στιβαρό, οι μυρουδιές από σώμα και πόδι εκτός από την αίσθηση tobacco, ανύπαρκτες
κόβω ανακαλύπτοντας πως τραβάει ιδανικά με τα κρύα puffs να εντυπωσιάζουν:
γλυκό τεύτλο, γκοφρέτα, καραμέλα κεράσι, ξερά χόρτα, και κάτι βοτανικό σαν δίκταμο

ήρθε η μεγάλη στιγμή, φλόγα και…
οι πρώτες τζούρες έχουν κάτι γλυκό και στιφό μαζί σε μια ενδιαφέρουσα μίξη
θα μπορούσα να το περιγράψω σαν κομπόστα από κυδώνι (το φρούτο)
στα ενδότερα υποβόσκει γλυκιά ζύμη για κουλουράκια και μια υποψία cafe au lait
το στοιχείο που χαρακτηρίζει το πρώτο 3ο είναι μια elegante γλυκύτητα
ως τώρα καίγεται καλά κάνοντας λευκή στάχτη, ο καπνός είναι λίγο τσιγκούνικος, και το σώμα light

στο δεύτερο 3ο με υποδέχεται μια smooth πούδρα κακάο με σοκολατοειδή απόχρωση
ομολογώ πως έχω εντυπωσιαστεί από τη μεταμόρφωση της παλέτας του μέσα σ’ αυτά τα τρεισήμισι χρόνια
η στάχτη δεν κρατάει πολύ κι η γραμμή πυρός χρειάζεται λίγες διορθώσεις, αλλά κατά τα άλλα καίγεται άψογα

αλλά το πιο ευχάριστο νέο είναι πως ανεβάζει ένταση και σώμα
στο παιχνίδι μπαίνουν ξυλώδη στοιχεία, ζάχαρη άχνη, και παξιμάδι με γλυκάνισο
η ένταση ανεβαίνει κι άλλο και το πούρο έχει αποκτήσει ένα πολύ ενδιαφέρον προφίλ
βάζω ένα δράμι παλαιωμένο τσίπουρο να ιντριγκάρω την ευχάριστη εξέλιξη

η μέντα και το λευκό πιπέρι είναι οι καινούργιες προσθήκες
με τη γλυκύτητα να υποβόσκει διαρκώς ως βασικό στοιχείο
σ' αυτό το χρονικό σημείο εκφράζεται με ροδόνερο και λουκουμόσκονη

το Vamma συνεχίζει στο ίδιο υψηλό τέμπο και στα τελειώματα
με κάστανο, θρούμπη, και λίγα συνοδευτικά ξυλοπίπερα να γράφουν το τέλος μιας φούμας γεμάτης εκπλήξεις

ναι, αυτό ήταν πούρο
ναι, αυτό ήταν καλό (το δεύτερο και τρίτο μέρος κυρίως)

για να είμαι ειλικρινής δεν την περίμενα τέτοια ρελάνς
και σίγουρα ήταν το καλύτερο Βάμμα που έχω καπνίσει στα 16 χρόνια της παρουσίας του
χωρίς ίχνος επιείκειας θα του βάλω 7/10 «Μαστίχα Χίου» γιατί το αξίζει πέρα για πέρα
όχι, δεν ήταν «άλλο ένα non» 8-) ήταν ένα ελληνικό πούρο

θα δοκιμάσω κι από άλλες παρτίδες, μέσα σ’ αυτά κι ένα first batch
στο μεταξύ θα επανέλθω με την αποκρυπτογράφηση του καλλιτεχνικού μηνύματος του δαχτυλιδιού
και φυσικά με το τραγουδάκι του Mass…

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 2):
jgeorgostEpicure V
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
jgeorgost
Δημοσιεύσεις: 1604
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2021 10:44 pm

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από jgeorgost »

Ενδιαφέρον!! Σπεύδω να προμηθευτώ για το mass!
These users thanked the author jgeorgost for the post:
Τάκης
"Any cigar smoker is friend, because I know how he feels."
Alfred de Musset
Άβαταρ μέλους
Epicure V
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2021 7:24 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Epicure V »

Εικόνα

Τάκης έγραψε:
Δευ Ιουν 01, 2026 5:59 am
προαιρετικά μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς βλέπετε εσείς στο δαχτυλίδι:

Εγώ βλέπω αυτά:

1. Μπατζάκι κοντού παντελονιού ζαρωμένο σαν αυτό που φορούσαν οι Βρετανοί στην Βόρεια Αφρική στον ΒΠΠ.
2. Γιακάς από καλοκαιρινό πουκάμισο, μάλλον λινό.
3. Γυναικείο στήθος.
4. Χάρτης με ποτάμι.
5. Ψαρονέφρι.
6. Ανοιχτό βιβλίο.
7. Αγκώνας.
8. Κοτσάνι μελιτζάνας.

8-)
These users thanked the author Epicure V for the post:
Τάκης
in vino veritas
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Τάκης »

ενδιαφέρουσα προσέγγιση Λάμπρο ;)

ορίστε και το τραγουδάκι του Mass, ζεστό σαν ψωμάκι που μόλις βγήκε από το φούρνο
ρυθμός ελληνικός, όπως και τα πούρα της Ελασσόνας και της Πέλλας για τα οποία μιλάει
(η ηχογράφηση είναι από live)

VAMOS VAMMA!

χρόνια πριν στην Ελασσόνα
έναν μακρινό χειμώνα
κάτι τύποι φτιάξαν ένα
πούρο ελληνικό

μα στερέψανε τα φράγκα
και το έφαγε η μαρμάγκα
και η φάμπρικα να κλείσει
ήτανε γραφτό

[chorus]
Vamos Vamma ρε αλάνια
για γεμίστε με ντουμάνια
ταβερνεία, καφενεία
μπαρ, μπουζουκερί
σε βεράντες και μπαλκόνια
σε αλώνια και σαλόνια
κάψτε την πετίτ κορώνα
την ελληνική

και μια μέρα στο καπάκι
δυο αδέρφια με μεράκι
στήσανε πάνω στην Πέλλα
cigar factory

μαθητέψαν σε μαστόρους
απ’ την Κούβα φέραν σπόρους
που τους έθρεψε ο ήλιος
τους πότισ’ η βροχή


These users thanked the author Τάκης for the post:
Epicure V
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Mass Tasting No.145 Ιούνιος 2026 - Vamma del Sol Petit Corona

Δημοσίευση από Τάκης »

έφτασε τέσσερις του μήνα, ώρα για την αναγγελία του επόμενου οικοδεσπότη
ladies and gentlemen, παρουσιαστής στο 146ο καλοκαιρινό "double mass" Ιουλίου-Αυγούστου θα είναι ο...

Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post:
jgeorgost
papa was a rolling stone...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Mass Tasting-Το Πούρο του Μήνα”