Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

ο κύκλος & ο μύθος: καλλιέργεια, παραγωγή, ιστορία, κουλτούρα, ταυτότητα, χαρακτηριστικά
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

αριστερά κάτω από το ring gauge 37-42 γράφει VRIJTAG, έχει κανείς σας δει το ίδιο ή κάτι παρόμοιο σε άλλο δαχτυλίδι;
το band είναι από dress 25 Londres Extra LRO SEP 25, αγορασμένο πρόσφατα από ελληνικό μαγαζί

η Vrijdag Premium Printing είναι κορυφαία ολλανδική εκτυπωτική εταιρεία
στην οποία η Habanos SA έχει αναθέσει την εκτύπωση των δαχτυλιδιών των BHK με τα ολογράμματα και τους UV κωδικoύς
εκτυπώνει επίσης τα δαχτυλίδια των Opus X, (Vrijdag είναι η Παρασκευή στα Ολλανδικά)

το ενδιαφέρον είναι πως καθώς φαίνεται εκτυπώνει και τα δαχτυλίδια των b-movies Quintero
και πιθανότατα και άλλων κουβανέζικων brands

ρώτησα την AI (δεν υπάρχουν αλλού πληροφορίες) για τους πιθανούς λόγους για τους οποίους η HSA θα έκανε αυτή την κίνηση
αναθέτοντας (όλα?) τα bands στους ολλανδούς, και έλαβα την εξής απάντηση:

1. Οικονομία κλίμακας και συγκέντρωση παραγωγής
Η Habanos S.A. τα τελευταία χρόνια έχει απλοποιήσει την εφοδιαστική της αλυσίδα. Αντί να μοιράζει τα bands σε πολλά μικρά, τοπικά ή λιγότερο εξελιγμένα τυπογραφεία (που συχνά είχαν ελλείψεις σε υλικά ή αστάθεια στην ποιότητα), συγκέντρωσε τεράστιο όγκο παραγωγής στη Vrijdag. Όταν τυπώνεις εκατομμύρια bands, το κόστος ανά μονάδα πέφτει δραματικά, επιτρέποντας στη Habanos να βάζει «επώνυμο» χαρτί ακόμα και σε οικονομικές σειρές.

2. Πόλεμος κατά της παραποίησης (Counterfeiting)
Η παραχάραξη δεν αφορά πλέον μόνο τα Cohiba και τα Montecristo. Οι παραχαράκτες πλέον στοχεύουν και φθηνότερες μάρκες (όπως Quintero, Vegueros, Por Larrañaga), επειδή οι καταναλωτές τις αγοράζουν πιο εύκολα χωρίς να υποψιάζονται ότι μπορεί να είναι «μαϊμού». Αναθέτοντας τα πάντα στη Vrijdag, η Habanos εξασφαλίζει απόλυτη σταθερότητα χρωμάτων (κάτι που τα φθηνά τυπογραφεία δεν μπορούν να πετύχουν). Επιπλέον, "κρυφά" printer's mark όπως το VRIJDAG, λειτουργούν ως δικλείδα ασφαλείας.

3. Παγκόσμια έλλειψη χαρτιού και υλικών
Η Κούβα αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια τεράστιες ελλείψεις σε βασικές πρώτες ύλες (χαρτί, ειδικά μελάνια, χρυσοτυπίες). Για να μην μείνουν οι αποθήκες γεμάτες με ασυσκεύαστα πούρα Quintero επειδή δεν υπήρχαν δαχτυλίδια, η παραγωγή τους μεταφέρθηκε εξολοκλήρου στην Ευρώπη. Έτσι, το «ταπεινό» Quintero Londres Extra μοιράζεται τελικά την ίδια εκτυπωτική μήτρα και την ίδια ποιότητα μελανιού με ένα Opus X ή ένα Behike.
These users thanked the author Τάκης for the post (total 3):
Epicure Vjgeorgostlefteris c
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
lefteris c
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 10:17 pm

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από lefteris c »

Πιστεύω ότι οι Ολλανδοί τύπωναν από παλιά πολλά από τα δαχτυλίδια των Κουβανών
γιατί σε μια γρήγορη έρευνα που έκανα και ανοίγοντας κάποια, αυτό διαπίστωσα.

Εικόνα
Κατά σειρά (από πάνω προς τα κάτω) δαχτυλίδια των:
Quintero Petit Quintero ATL JUN 24
Bolibar Petit Coronas MSU ABR 19
Punch Short de Punch ATE OCT 19
Punch Coronatios A/T TOS ENE 17


Βλέπουμε 2 χρόνια πριν και πηγαίνοντας προς τα πίσω (2017) να μην γράφει το όνομα του εργοστασίου
αλλά νομίζω βλέπω ίδιο στυλ γραφής για τoν αριθμό των rings, βλέπω και τα μικρά κόκκινα τριγωνάκια πάνω κάτω αριστερά
και το βασικό, ένα... ας το πούμε στέμμα, που από κάτω του υπάρχει το κεφαλαίο V
το αρχικό γράμμα της εταιρείας
Εικόνα


εδώ βλέπουμε το πλήρες λογότυπό τους
Εικόνα

και εδώ το βασικό απλοποιημένο logo τους που είδαμε τυπωμένο στα rings με κόκκινο χρώμα
Εικόνα
These users thanked the author lefteris c for the post (total 4):
ΤάκηςEpicure VsuleygiannisNikolas_mk2
Το πούρο είναι σαν μια σεμνή ερωμένη - κρύπτη που προσφέρει απλόχερα τον έρωτά της σ' αυτούς που την ανακαλύπτουν
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από Τάκης »

καλή δουλειά Λευτέρη!
οι ρεπόρτερς του cigarsforum.gr πάντα βρίσκουν την άκρη ;)

μπορούμε λοιπόν με σιγουριά να πούμε πως εδώ και χρόνια οι κουβανοί τυπώνουν κι άλλα bands στους Ολλανδούς πέρα από τις Κοχίμπες
καθώς φαίνεται όχι όλα, ενδεχομένως κάποια τα δίνουν σε τοπικά τυπογραφεία στην Κούβα (εκτός κι αν η Vrijdag δεν βάζει σε όλα το λογότυπό της)
μένει να δούμε πώς θα πάει αυτό, οπότε σε ό,τι καινούργιο καπνίζετε, ρίχνετε μια ματιά και στο δαχτυλίδι για το check

εδώ μερικά bands των τελευταίων ετών που βρήκα πρόχειρα χωρίς το "V"

Εικόνα
These users thanked the author Τάκης for the post (total 4):
Epicure Vlefteris csuleygiannisNikolas_mk2
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
lefteris c
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 31, 2018 10:17 pm

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από lefteris c »

κάπνιζα πριν λίγο Τάκη ένα H. Upmann Half Corona
και μπαίνοντας στο φόρουμ βλέπω το δαχτυλίδι που ανέβασες της H. Upmann
χωρίς το V με το "στέμμα"
βγάζω το δικό μου και το έχει σε άλλη διάταξη,
σε σειρά με τις διαστάσεις του ring
είναι Μαίου 22
στη φώτο μαζί με ένα Super Partagas Σεπτεμβρίου 20
παρατηρώ στην αφή να είναι πιο έντονο το ανάγλυφο (γκοφρέ) στην εκτύπωση
σε σύγκριση με κάποια άλλα μη Ολλανδικά

Εικόνα

Βρήκαμε δουλειά :mrgreen:
Big Brother
της άγνωστης Habanos 8-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lefteris c την Παρ Ιουν 05, 2026 1:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author lefteris c for the post (total 3):
jgeorgostΤάκηςEpicure V
Το πούρο είναι σαν μια σεμνή ερωμένη - κρύπτη που προσφέρει απλόχερα τον έρωτά της σ' αυτούς που την ανακαλύπτουν
Άβαταρ μέλους
jgeorgost
Δημοσιεύσεις: 1604
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2021 10:44 pm

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από jgeorgost »

Και τους ίδιους να ρωτήσεις αμφιβάλλω αν ξέρουν να απαντήσουν πως το δουλεύουν το πράγμα :lol:

Θα ψάξω τα bands μιας και δεν πετάω κανένα να δω τι έχω και εγώ!
These users thanked the author jgeorgost for the post (total 3):
lefteris cΤάκηςEpicure V
"Any cigar smoker is friend, because I know how he feels."
Alfred de Musset
Άβαταρ μέλους
jgeorgost
Δημοσιεύσεις: 1604
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2021 10:44 pm

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από jgeorgost »

Monte media corona MAY 25

Εικόνα
These users thanked the author jgeorgost for the post (total 2):
Τάκηςsuleygiannis
"Any cigar smoker is friend, because I know how he feels."
Alfred de Musset
Άβαταρ μέλους
suleygiannis
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2773
Εγγραφή: Τρί Φεβ 06, 2018 7:28 pm

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από suleygiannis »

Ωραίο θέμα. Θα με βάζετε να ψάχνω τώρα :lol:
These users thanked the author suleygiannis for the post (total 2):
Τάκηςjgeorgost
Ρε μαν ρε μπρο
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα

Montecristo Double Edmundo RUB MAY 19: ίδιο λογότυπο με τη Media Corona του 2025 που ανέβασε ο Γιάννης (jgeorgost)
τα δύο αυτά Monte bands (με διαφορά έξι ετών μεταξύ τους) προφανώς είναι κατασκευασμένα αλλού και όχι στη Vrijdag

αφιέρωσα κάμποσο χρόνο ψάχνοντας στον ιστό για τη σχέση Habanos SA - Vrijdag
και βρήκα αρκετές πηγές που επιβεβαιώνουν πως η συνεργασία τους ξεκίνησε πολλά χρόνια πίσω, τουλάχιστον από το 2009
κάποια από τα πακέτα δώρων στα Habano Festival εκείνης της εποχής γράφουν "Εκτύπωση VRIJDAG"

φαίνεται πάντως πως όλα αυτά τα χρόνια δεν υπάρχει αποκλειστικότητα στην εκτύπωση των bands από τους ολλανδούς
για διάφορους λόγους την εκτύπωση κάποιου μέρους της παραγωγής πρέπει να αναλαμβάνουν κι άλλες, εγχώριες - ή και ξένες εταιρείες
These users thanked the author Τάκης for the post (total 2):
Epicure Vjgeorgost
papa was a rolling stone...
Άβαταρ μέλους
Τάκης
Moderator
Δημοσιεύσεις: 11560
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 03, 2018 10:43 am

Re: Νέα πολιτική της HSA για τα bands?

Δημοσίευση από Τάκης »

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

φωτό από το αρχείο μου με τρία πούρα παραγωγής 2009
το πρώτο ελληνικό regional και δύο Open first batch, όλα με το λογότυπο της Vrijdag:

Bolivar Greco RE Grecia y Chipre 2009 LRE SEP 09 (*)
Montecristo Open Eagle OPM JUL 09
Montecristo Open Junior OPM SEP 09

(*) το άλλο band Bolivar κάτω από regional είναι από παλαιότερο πούρο της brand
These users thanked the author Τάκης for the post (total 2):
jgeorgostEpicure V
papa was a rolling stone...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Από τον Σπόρο στο Τασάκι”